دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

نقاشی روز پدر

 

در زمان کشیدن یک نقاشی کودکانه توسط بچه ها، چیزی که دیده میشود یک کودک است در حال کشیدن نقاشی ساده ، که احتمالا از نظر تکنیکی خطا های زیادی دارد. اما چیزی که دیده نمیشود فعالیت شدید مغز اوست که در حال تحلیل و تبادل اطلاعات و یادگیری است. ثمره فعالیت آموزش نقاشی کودکانه، تقویت ارتباط مغز و دست، رشد خلاقیت، تقویت حافظه دیداری، افزایش تمرکز و حوصله و …. میباشد. بنابراین تشویق کودکان به کشیدن نقاشی یک توصیه بسیار مهم است. با تغییر نگاه والدین از یک نقاشی ساده کودکان به یک فعالیت مهم و آموزنده، تمامی نقاشی های کودکانه فرزندان یک نقاشی زیبا بوده و شایسته تشویق هستندعکس نقاشی کودکان را به دیوار بزنید و مانند یک اثر هنری به آن نگاه کنید. در ادامه به طور جزئی تر به تاثیرات نقاشی های کودکانه خواهیم پرداخت.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند. تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه یا حتی عکس نقاشی می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد. در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم نقاشی و ویدیوهای آموزش نقاشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد. فیلم های آموزشی برای نقاشی های مناسبتیی همانند نقاشی روز پدر نیز در سایت های مختلف وجود دارند که می توانید برای کودکان خود از آنها استفاده کنید.

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان مانند نقاشی خانه، می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد. کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد. تشویق یک نقاشی زیبا از کودک به معنای پذیرفتن توانایی و کمک به خودباوری اوست.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد