دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

قصه های خواب آور صوتی برای کودکان


 

کودکان تا سن 6 یا 7 سالگی تمام انرژی خود را بر بازی و سرگرمی متمرکز می کنند ضمن اینکه این سنین مهمترین سن برای آموزش نکات مهم و کلیدی به کودکان است. با قصه کودکانه کوتاه می توان هم کودکان را آموزش داد و هم آن ها را سرگرم کرد؛ بنابراین هر چه فرمت قصه برای کودکان جذاب تر باشد، می توان بهتر کودک را جذب کرد و انتقال مطلب را انجام داد. قصه صوتی و تصویری می تواند فرمت بسیار مناسبی برای جذب کودک باشد. قصه صوتی کودک می تواند مانند یک فیلم یا نمایش کودک را سرگرم می کند و در ضمن مطالب مهم را به کودک آموزش می دهد.

بسیار مهم است که موضوع قصه شبی که برای فرزندتان انتخاب می کنید، چیست اگر موضوع قصه های خواب آور صوتی برای کودکان مناسب نباشد، می تواند برای کودک اثرات منفی به همراه داشته باشد.

محتوای داستان کوتاه کودکانه اگر طوری باشد که ذهنیت منفی در مورد موضوعی برای کودک ایجاد کند، برطرف کردن آن در آینده بسیار سخت خواهد بود؛ پس بسیار مهم است که موضوع قصه صوتی کودکانه طوری انتخاب شود که بتواند اثر مثبت بر ذهن کودک بگذارد؛ یعنی آن داستان کودکانه فارسی مفاهیمی مانند خشونت، ترس و وحشت را در ذهن کودک ایجاد نکرده و بتواند مفاهیمی مانند شجاعت، مهربانی و … در ذهن کودک ایجاد کند.

شما می توانید از طریق خواندن یا پخش کردن قصه کودکانه شب صوتی و داستان کودکانه مانند قصه شنگول و منگول و حبه انگور ، مهارت های مهم در زندگی مثل نحوه درست غذاخوردن، بازی کردن، دوست شدن، مراقبت از خود و مواردی از این دست را در قالب قصه، به کودکان آموزش دهید.

با آموزش غیر مستقیم به کودکان از طریق داستان کوتاه کودکانه ، حتی می توانید موضوعاتی که کودک شما علاقه چندانی به آن ها ندارد را هم برای او شبیه سازی و بازگو کنید و با قصه های خواب آور صوتی برای کودکان آموزش های صحیح و مهم را به آن ها منتقل کنید.

کافی است که شوق خواندن یا شنیدن قصه را در کودک خود تقویت کنید تا راهکار مناسبی برای نفوذ و انتقال مطالب مهمی که در نظر دارید به کودک خود بیاموزید؛ بیابید حتی مطالبی که کودکان در بعضی موارد به آن علاقه ای ندارند، مانند خوابیدن، غذا خوردن، حمام رفتن یا هر موضوع دیگری که آموزش آن برای کودک شما مهم است. همه این آموزش ها را می توانید از طریق قصه کودکانه صوتی و تصویری به او منتقل نمایید.

ما در وولک هر هفته دو قصه کودکانه صوتی و تصویری جدید برای شما در سایت با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com قرار می دهیم تا بتوانید از قصه های جدید و متنوع ما برای سرگرم کردن و رشد و تربیت کودک دلبندتان استفاده کنید؛ شا عزیزان هم چنین در اپلیکیشن وولک هم می توانید با ما همراه باشید.

اپلیکیشن وولک هرروز قصه های جدیدی برای کودکان شما با خود به همراه دارد، قصه جدید آموزنده از کلیله و دمنه، مثنوی و معنوی و گلستان سعدی و سایر کتاب های کهن و آموزنده از تاریخ کشور عزیزمان، قصه های سریالی وولک، و کلی قصه صوتی و تصویری آموزنده و مفید برای کودکان را به راحتی می توانید در اپلیکیشن وولک، به آن ها دسترسی داشته باشید. پس مرتبا به اپلیکیشن و سایت وولک سر بزنید تا از محتواهای جدید ما در وولک باخبر باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد