دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

دنیای قشنگ کودکی

ترسیمی از دنیای کودکان

قصه خرگوش کوچولو

 

برای این که جذابیت قصه های خواب آور صوتی برای کودکان بیشتر شود، می توان قصه های کودکانه صوتی را در اختیار بچه ها قرارداد تا بتوانند با سهولت بیشتر به قصه کودکانه شاد گوش کنند و از آن ها خواست که در حد چند جمله کوتاه پس از شنیدن قصه صوتی کودکانه خلاصه آن را بیان کنند. نکتۀ دیگری که باید به آن توجه کرد این است که استفاده از داستان کودکانه راه تعامل بزرگسالان با کودکان را هموار می‌کند، و در عین افزایش قدرت تفکر، آن‌ها را با رفتار‌ها و مسائل اجتماعی آشنا می‌سازد.

روایت داستان کودکانه فارسی برای کودکان در هر زمان از شبانه روز برای آن ها مفید و سرشار از آموزش های مثبت است؛ این که بعد از قصه کودکانه کوتاه از کودک بخواهید نتیجه و برداشت خود از آن داستان کوتاه کودکانه را برای شما بیان کند یا این که خودتان از آن قصه جدید ، یک نتیجه گیری را برای بچه ها تعریف کنید؛ با این کار می توانید فکر خود را به کودکتان نزدیک کرده و قوه ی تشخیص و حل مسئله را در او تقویت کنید.

قصه های خواب آور صوتی برای کودکان همیشه جذاب بوده است؛ قصه کودکانه همیشه یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای بچه ها بوده است با قصه بچه ها هم سرگرم می شوند و هم آموزش می بینند؛ قصه شب صوتی کودک بهترین ابزار برای سرگرمی و آموزش دادن کودکان بصورت همزمان است. برای اینکه قصه های خواب آور صوتی برای کودکان جذاب تر باشد، می توانید از فرمت هایی مانند قصه صوتی و تصویری برای قصه گفتن استفاده کنید. قصه صوتی کاملا می تواند کودکان را به خود جذب کند و موضوعات پیچیده را برای آن ها توضیح دهد؛ قصه صوتی کودک باید مشخصات مهمی داشته باشد:

محتوای قصه صوتی کودکانه باید برای سن آن ها مناسب باشد.

موضوع داستان کودکانه صوتی باید به گونه ای جذاب باشد.

از نظر زمانی بهتر است که قصه صوتی کودکانه نهایتا 10 تا 15 دقیقه باشد؛ زیاد در صورتی که قصه صوتی کودکتان طولانی تر باشد، امکان دارد کودک خسته شود.

تعداد شخصیت های قصه کودکانه صوتی جدید بگونه ای باشد که کودک بتواند با آن ها ارتباط برقرار نماید؛ کاراکتر های داستان کودکانه جدید مانند قصه خرگوش کوچولو که برای کودک خود تعریف می کنید، نه خیلی زیاد باشد که که او را گیج کند و نتواند آن ها را از هم تفکیک کند و نه به صورت مونولوگی باشد که او را کسل کرده و حوصله اش را سر می برد.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند. معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها مانند سایت وولک می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد